Verkeerd besteld

We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. inForet biedt u dan ook de gelegenheid om het door u aangeschafte product te retourneren indien u niet tevreden bent. Om in aanmerking te komen voor onze klanttevredenheidsgarantie dient u binnen 7 werkdagen een retournummer aan te vragen via onze website.

Onderstaande producten zijn uitgesloten van onze klanttevredenheidsgarantie:

  • Producten waarvan de originele verpakking ontbreekt.
  • Incomplete, beschadigde en/of gebruikte producten.
  • Andere gepersonifieerde producten / maatwerk
  • Producten waarvoor niet binnen 7 werkdagen een retournummer is aangevraagd.

Het retourneren van producten is geheel voor rekening en risico van de klant.

Wij zullen het aanschafbedrag inclusief BTW, maar exclusief eventueel betaalde verzendkosten, zo spoedig mogelijk aan u terugbetalen doch uiterlijk binnen 30 dagen.

Verkeerd geleverd

Ondanks we zorgvuldig onze orders controleren, kan het voorkomen dat u een verkeerd artikel geleverd heeft gekregen.

Wij verzoeken u dan ook, om binnen 8 kalenderdagen een retournummer aan te vragen. Zodra wij het artikel hebben ontvangen worden de gemaakte verzendkosten aan u vergoed. Wij zullen u z.s.m. het juiste artikel (mits op voorraad) kosteloos toezenden.

Terug

SERVICE
Tevredenheidsgarantie

Retouren
Veel Gestelde Vragen
Privacy Verklaring
Algemene Voorwaarden
OVER ONS
Contact
Over inForet
Klantenservice
Stuur Email
BESTELLEN
Bestelprocedure
Telefonisch Bestellen
Wijzigen Of Annuleren
Verzenden, Verzendkosten
Verzenden Naar Buitenland
GARANTIE
Het Product Is Defect Geleverd
Het Product Is Defect Gegaan
Verkeerd Besteld
Verkeerd Geleverd
LINKS & PARTNERS
Partners
InternetDirect
inLuxe - inGlamour
inSilk - inShops
kimono